رشد ۸۶ درصدی جابجایی مسافر در تعطیلات نوروزی کرمانشاه

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد ۸۶ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا امروز (هفتم فروردین) ۳۰ هزار و ۹۱۳ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان کرمانشاه جابجا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جابجایی ۱۶ هزار و ۵۸۶ نفر، رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از رشد ۹۲ درصدی تعداد سفرها هم خبر داد و یادآور شد: امسال تاکنون ۴۲۹۶ مورد سفر داشتیم که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۲۹ مورد بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از این ۴۲۹۶ مورد سفر، ۷۲۷ مورد توسط اتوبوس و ۳۱۸۷ مورد توسط سواری و مینی‌بوس صورت گرفته است.

کرمی درباره دلیل افزایش سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۹ به دلیل شرایط بیماری کرونا سفرها دچار ممنوعیت بود و از همین رو کاهش مسافرت را داشتیم، اما امسال بجز سفر به مقصد شهرهای پرخطر، تردد به سایر شهرهای کشور صورت می‌گیرد.

وی از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هم در ناوگان حمل و نقل عمومی و هم در پایانه‌های استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل و پایانه‌ها به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی، جابجایی مسافر را با ظرفیت کمتر انجام می‌دهند تا فاصله بین مسافران رعایت شود.

کد خبر: 11591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =