اعلام جدیدترین رنگ بندی کرونایی کرمانشاه

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان‌های استان گفت: متاسفانه در رنگ بندی جدید، شهرستان اسلام آبادغرب قرمز شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی محمدی، با اشاره به سیر افزایشی مبتلایان کرونا از ابتدای سال جدید گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد سیر افزایشی مبتلایان بوده‌ایم که این روند همچنان ادامه دارد.

محمدی گفت: این سیر افزایشی موجب تغییر رنگ شهرستانها شده، بطوری که با اعلام رنگ بندی جدید شهرستانها، اسلام آبادغرب در وضعیت "قرمز" کرونا و شهرستان گیلان غرب در وضعیت "نارنجی" قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا سفر "از" و "به" این شهرستانها ممنوع است و علاوه بر اعمال جریمه، خودروها به شهرهای مبدا عودت داده می شوند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده، شهرستان های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، سرپل ذهاب، صحنه و کرمانشاه در وضعیت "زرد" کرونا قرار داشته و شهرستانهای ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر نیز در وضعیت "آبی " قرار دارند.

محمدی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر آمار بستری های کرونا به بیش از 200 نفر رسیده و هم اکنون 207 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی افزود: با ثبت یک مورد فوت در شبانه روز گذشته، شمار قربانیان کرونا در استان به 1508 نفر رسیده است.

کد خبر: 11588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =