مراکز درمانی تامین اجتماعی در اجرای نسخه الکترونیک پیشگام هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی در اجرای نسخه الکترونیک پیشگام هستند.

به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جلال جهان نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه، گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم تامین اجتماعی استان و طرح های توقف صدور دفترچه درمان، استقرار نسخه الکترونیک و طرح  ۳۰۷۰ ارائه کرد.

وی گفت: یکی از گام های اساسی در استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۴۴ میلیون نفری تحت پوشش این سازمان اجرای طرح های نسخه الکترونیک، توقف صدور دفترچه درمان و ارائه خدمات در بستر الکترونیک است که همدلی و همراهی تمام ارکان نظام سلامت کشور را می طلبد تا این مهم به سرانجام برسد و کل جامعه از فواید آن بهره مند شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم بیمه شدگان استان به تخت های ویژه icu  و ccu، مجوزهای لازم جهت احداث این بخشها در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد اخذ و فاز عملیاتی و خرید تجهیزات آن آغاز شده که امیدواریم با بهره برداری، سطح ارائه خدمات در استان را ارتقاء دهیم.

دکتر جهان نیا گفت: پروژه احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد وارد مرحله شناسایی پیمانکار شده است و در سال ۱۴۰۰ شاهد آغاز عملیات عمرانی آن خواهیم بود.

کد خبر: 11549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =