تشریح اقدامات بیمارستان میلاد در مبارزه با ویروس کرونا

مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: در یکسال گذشته حدود ۳۰ هزار بیمار قطعی و مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه کردند که حدود ۹ هزار و ۳۱۴ نفر بستری شده و ۷۲۲۹ نفر نیز بهبود یافتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده اظهار داشت: در همان روزهای اول، کارگروه مبارزه با کرونا با محوریت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در بیمارستان شکل داده و ارائه خدمات هدفمند را آغاز کردیم.

وی گفت: میانگین مدت ‌زمان اقامت بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ۷ روز و ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه بوده و برای ۷.۷۰۶ نفر نیز تست PCR گرفته شده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان اینکه جداسازی بیماران مشکوک به کرونا از درِ ورودی بخش اورژانس انجام می شود، گفت: پرسنل welcome، بیمار را به تریاژ اولیه بخش اورژانس منتقل کرده و در آنجا بیمارانی که مشکوک به کرونا هستند از طریق مسیر جداگانه‌ای به داخل بخش کرونای اورژانس هدایت می‌شوند.

وی اظهار داشت: بیمارستان میلاد دو دستگاه سی تی اسکن دارد و این مسئله کمک شایانی به تشخیص و درمان بیماران مشکوک به کرونا می کند.

کد خبر: 11065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =