اجرای طرح نسخه الکترونیک در تمامی مراکز درمانی خوزستان

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: در راستای نهضت IT در سازمان تامین اجتماعی، طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی در همه مراکز درمانی استان خوزستان اجرایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی اظهار داشت: از اول اسفند که حذف دفترچه های درمانی و طرح نسخه الکترونیک اجرایی شد تعداد ۱۱۶ شکایت در حوزه نسخه الکترونیک در سامانه CRM وصول و طبق اعلام مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان استان خوزستان در بین تمام مراکز کشور در زمینه پاسخگویی، پاسخگوترین مدیریت در بین مدیریت درمان های سراسر کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما جهت پاسخگویی و رضایتمندی مردم و بیمه شدگان است، اظهار داشت: مردم می توانند از طریق ارتباط تلفنی با شماره ۱۴۲۰ و ثبت درخواست و یا شکایت خود، پاسخ لازم را در اسرع وقت دریافت کنند.

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان استان گفت: این طرح  با سه محور در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصل مشتری مداری و ارائه خدمات بمنظور کاهش هزینه های درمانی و رضایتمندی مستمری بگیران و بیمه شدگان در مواجهه با هزینه های درمانی و توزیع عادلانه منابع با توجه به اهتمام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به اجرا در آمده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در تشریح این طرح افزود: تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که در شهرستان‌های فاقد بیمارستان ملکی، به بیمارستان‌های منتخب دولتی‌/ دانشگاهی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرف قرارداد مراجعه می‌نمایند، از پرداخت فرانشیز ۱۰ درصد خدمات بستری در تعهد (سهم بیمه شده)  بر اساس تعرفه دولتی معاف بوده و مبلغ آن توسط سازمان پرداخت می‌شود.

دکتر صادق جلیلی خاطر نشان کرد: در شهرهایی که تامین اجتماعی دارای مراکز ملکی است، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ۶۵ سال سن و بالاتر از پرداخت فرانشیز ۱۰ درصد (سهم بیمه شده) خدمات بستری در تعهد بر اساس تعرفه دولتی در تمامی بیمارستان‌های دولتی‌/ دانشگاهی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرف قرارداد معاف بوده و مبلغ آن توسط سازمان پرداخت می‌گردد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های مندرج در بندهای فوق، شامل بیمه‌شدگانی که در سامانه‌ استحقاق درمان مشمول پرداخت فرانشیز هستند نمی‌گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به تشریح محور سوم این حمایتها پرداخت و اظهار داشت: محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی بر اساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر: 11024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =