چهارقلوزایی زن ۱۸ ساله گرگانی و چند خبر کوتاه از گلستان

یک زن ۱۸ ساله گرگانی در اولین زایمان خود بدون استفاده از داروهای کمکی و تقویتی چهارقلو به دنیا آورد.

به گزارش آتیه‌آلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوروزی رییس بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با اعلام این خبر گفت که حال مادر و این نوزادان مساعد است.

علی بیانی رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن گفت : یک قلاده گورکن مصدوم که توسط روستانشینان علاقه مند به حیات وحش به مامورین محیط زیست تحویل شده بود به علت شدت جراحات ناشی از تصادف با یک خودرو تلف شد.

محسن یحیایی معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: همزمان با فصل تخم ریزی ۲۶ میلیون قطعه بچه ماهی کلمه در گرگانرود و قره سو رهاسازی شد.

احمد دستمرد فرماندار گمیشان گفت: عملیات احداث محوطه اصلی چاه نفت، پنل ها، گودال‌های گِل و ژئوممبران (ورقی از جنس پلیمر که بر روی بستر خاکی قرار دارد) در شرق این شهرستان به اتمام رسیده و برخی از زیرساخت‌های ابتدایی این پروژه در حال تکمیل است.

عباسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان تحت پوشش از امروز با همکاری ۲۶۰ مرکز نیکوکاری آغاز شد.

غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت : در تعطیلات نوروز پیش رو، مراکز اقامتی دارای مجوز قانونی با اعمال شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیرش مسافر خواهند داشت و اقامت در ورزشگاه ها، مدارس و برپایی کمپ در گلستان ممنوع است.

قاسمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: ۷۷ محکوم کیفری این استان امسال با استفاده از پابند الکترونیکی آزاد شده و خارج از زندان تحت نظر قرار گرفتند.

کد خبر: 11007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =