خدمات درمانی تامین اجتماعی در لرستان رشد چشمگیری داشته است

در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری استان لرستان با مدیر درمان تأمین اجتماعی استان، موضوعات مختلفی از جمله وضعیت ارائه خدمات درمانی پس از توقف صدور دفترچه های کاغذی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در نشست‌ مشترک با تشکل‌های کارگری و بازنشستگی، گزارشی از اقدامات انجام شده و فعالیت های در دست اقدام ارائه کرد.
ازجمله موضوعات مورد بحث در این جلسه، چگونگی ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی پس از توقف صدور دفترچه های کاغذی، آخرین وضعیت  پرداختی ها به مراکز طرف قرارداد، روند اجرای پروژه های در دست ساخت و تعمیر بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: خدمات تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان چشمگیر بوده و در شاخص های رشد و توسعه، به روز رسانی تجهیزات پزشکی تامین اجتماعی در لرستان با افزایش قابل ملاحظه ای رو به رو هستیم که این مهم ناشی از تلاش تمامی همکاران و نگاه ویژه مدیران ارشد سازمان در بسط و گسترش خدمات تامین اجتماعی در مناطق محروم است.
دکتر بهاروند برگزاری نشست‌های مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این گونه نشستها موجب نزدیکی فکرها و اطلاع از دغدغه های طرفین در موضوعات مربوطه است.
وی تاکید کرد: ارائه خدمات غیر حضوری در بستر دیجیتال و توقف صدور دفترچه های کاغذی گامی بزرگ در راستای افزایش رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعین بوده که در آینده نزدیک ثمرات آن بیشتر نمایانگر خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت: از نمایندگان تشکل های کارگری و بازنشستگی در استان انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب و به موقع همچون گذشته پشتیبان و یاور تامین اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به  بیمه شدگان باشند. در این نشست به صورت رسمی از شماره تلفن نوبت گیری 3130 ویژه مراکز درمان تأمین اجتماعی لرستان رونمایی شد.
وی افزود: سامانه پاسخگویی 1420 راهی مطمئن جهت مشاوره، استعلام درمان و مشکلات پذیرش بدون دفترچه در مراکز درمانی و بیمه ای سراسر کشور است.

در ادامه این نشست مشترک، نمایندگان تشکل های کارگری استان لرستان به بیان نقطه نظرات خود در راستای ارائه خدمت بهتر به بیمه شدگان اشاره کردند.

کد خبر: 10987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =