تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت بیمارستان تامین اجتماعی اراک

به مناسبت روز شهید از خانواده معزز شهید علی شاه محمدی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام و ادای احترام به خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار کردند، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن قهرمانان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند زیرا همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و ‌خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. ‌
وی افزود: مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری خود بار دیگر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان را به تصویر کشیدند و در این مسیر جان خود را نیز در راه دفاع از سلامت هموطنان فدا کردند و با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان از بالاترین خدمت‌هاست، ما خدمتگزار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و خواهیم بود و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم امیدوارم بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه الگو و سرمشق خویش قرار دهیم.
شایان ذکر است "شهید علی شاه محمدی" پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی در اواخر تیرماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به دیدار حق شتافت.

کد خبر: 10986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =