کاهش هزینه درمان بستری بیمه شدگان با اجرای طرح حمایت ویژه تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: طرح کاهش هزینه درمان بستری بیمه شدگان بعنوان تحقق اصلی‌ترین راهبرد سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای جمعیت تحت پوشش سازمان، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم اظهار داشت: طرح حمایت مالی از تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک آغاز می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: این طرح بعنوان تحقق اصلی‌ترین راهبرد سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان جمعیت تحت پوشش سازمان، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
وی ارتقاء رضایتمندی گیرندگان خدمات، حفاظت و صیانت از کرامت و جایگاه مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در برابر هزینه‌های درمانی، توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
دکتر اکرم بیان داشت: رایگان شدن خدمات بستری درمان برای تمامی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی شهرستان هایی که سازمان فاقد بیمارستان ملکی است و نیز خدمات بستری درمان برای بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی حتی در شهرستان هایی که سازمان تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی است،  همچنین محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، ۳ محور مورد نظر در حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این طرح می باشد.
گفتنی است در استان سمنان ۹ بیمارستان دولتی و دانشگاهی با سازمان تامین اجتماعی قرارداد همکاری در ارائه خدمات درمانی دارند.

کد خبر: 10926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =