کسب رتبه اول مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در سال ۹۸

مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در ارزیابی مدیریت های درمان سراسر کشور در سال گذشته، رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص اقدامات انجام شده در این استان گفت: با توجه به جمعیت ۷۷۰ هزار نفری بیمه شدگان در استان کرمانشاه که حدود ۳۷درصد جمعیت استان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده است، مدیریت درمان کرمانشاه با دارا بودن ۹ مرکز ملکی در استان و ۲۱۲تخت فعال در سال ۹۸، با تعداد بستری ۲۲هزار و ۷۳۸ بیمار و انجام ۱۲هزار و ۸۵۸ مورد جراحی در بیمارستانها و دو میلیون و ۸۶۴ هزار و ۲۱۱ مورد مراجعه به مراکز سرپایی، مشغول خدمت رسانی به جامعه کار و تلاش در استان است.

وی افزود: این مدیریت با اهتمام ویژه نسبت به جلب رضایتمندی مراجعین خود در برنامه های توسعه ای و عمرانی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

دکتر حجتی به تکمیل مراحل مقدماتی و انجام مناقصات لازم و آمادگی شروع به کلنگ زنی اورژانس بیمارستان شهدا در دو طبقه با مساحتی بالغ بر ۳۳۰۰ متر مربع مطابق آخرین متد علمی روز که در نوع خود در سازمان تامین اجتماعی بزرگترین اورژانس خواهد بود، ساخت بخش LDR (اتاق زایمان مطابق استانداردهای روز دنیا) در بیمارستان حضرت معصومه(س)، بهسازی آشپزخانه بیمارستان شهدا و ایجاد و احداث درمانگاه در اکثر شهرستان های استان کرمانشاه به عنوان مهمترین اقدامات توسعه ای در سال ۹۸ اشاره کرد.

وی گفت: مجموعه این عوامل و اقدامات با حمایت های همه جانبه سازمان مرکزی در استان گام بسیار مهم و چشمگیری در رضایتمندی بیمه شدگان در استان است که منجر به کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه مابین مدیریت های درمان سراسر کشور شد.

دکتر حجتی اضافه کرد: در سال گذشته، این مدیریت در بین ۵۲ دستگاه در استان کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر استان شد.

کد خبر: 10832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =