مبتلایان کرونا در زنجان از مرز ۴۲ هزار نفر گذشت

زنجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۲۴۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، طبق آخرین آمار امروز (۲۰ اسفندماه) بیماری کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۴۱ هزار و ۲۱۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۱۱۶ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۴ مورد بوده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۰ هزار و ۱۰۴ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۷۰۲۵ مورد بوده است.

متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته در استان زنجان، یک بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ جان خود را از دست داد. همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ فوت شده در استان به ۱۱۷۷ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۵۸۲۷ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۸ هزار و ۲۲۴ مورد بوده است.
 

کد خبر: 10717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =