راه اندازی بخش تروما و حوادث اورژانس در بیمارستان تامین اجتماعی رشت

از اقدامات مهم درمان تامین اجتماعی استان در ماه های اخیر راه اندازی بخش تروما و حوادث بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت پس از بیست سال بوده که در مدت پنج ماه اخیر بیش از یکهزار بیمار تروما و حوادث اورژانسی در این بیمارستان پذیرش و خدمات دریافت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان گیلان دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته تلاش شد تا در راستای نیازهای مردم به ویژه بیمه شدگان عزیز استان قدم های موثری برای ارتقای کمی و کیفی درمان برداشته شود.

وی به تلاش های انجام شده برای بروز رسانی پرداخت خسارت متفرقه اشاره کرد و افزود: سعی شد با افزایش نیروی انسانی و پیگیری های لازم طی چهار ماه گذشته پرونده های انباشته شده رسیدگی و پرداخت شود به طوری که هم اکنون پرداخت خسارت متفرقه در مدیریت درمان استان به روز رسانی شده است.

دکتر قنبرپور توجه به نیازهای درمانی بیمه شدگان به ویژه بیمه شدگان  مناطق دور از مرکز استان را از اولویت های مهم مدیریت درمان استان برشمرد و با یادآوری اجرای سیستم نظام ارجاع داخلی اظهار داشت سیستم نظام ارجاع داخلی فرصتی است تا بیمه شدگان شهرستانها از خدمات تخصصی مرکز استان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان استان گیلان به عنوان استان پیشرو در اجرای طرح نظام ارجاع داخلی است، افزود: در بهمن ماه سالجاری بیش از یک سوم پذیرش پزشکان متخصص تامین اجتماعی استان حدود 11 هزار نفر از طریق نظام ارجاع داخلی بوده است.

کد خبر: 10610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =