به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی در جلسه هفتگی کمیته راهبری و بهبود فرایندهای طرح نسخه الکترونیک که با حضور معاونین و کارشناسان بخشهای مختلف برگزار شد، اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل مشکلات و نارسایی هایی بیان شده از سوی بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد و برطرف نمودن مشکل باید با سرعت و جدیت دنبال شود.
وی افزود: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط را برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده نماییم و با ارتباط مداوم در زمان کوتاهی پاسخگوی پرسش ها و مشکلات باشیم تا هیچ فردی در فرایند درمان خود سرگردان نشود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: داشتن اطلاعات دقیق از مخاطبین و مشکلات آنان برای موفقیت ضروری است، نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و نیز همکاران بخش های مختلف باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود.
سهرابی افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی نیز به منظور پاسخگویی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجماعی توسعه و ارتقاء یافته است و امکان اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق ۱۴۲۰ فراهم شده است. هم اکنون مخاطبین سازمان می توانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود مطلع شوند.
در این جلسه معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی به ارائه گزارشی از اجرای طرح نسخه الکترونیک و توقف صدور دفترچه های درمانی پرداخت و کارشناسان حاضر نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.
نظر شما