نسخه نویسی الکترونیک در ایام شیوع کرونا ضرورتی اجتناب ناپذیر است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در جلسه هفتگی کمیته راهبری و بهبود فرایندهای طرح نسخه الکترونیک گفت: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده شود و در کوتاه ترین زمان پاسخگوی پرسش ها و مشکلات باشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی در جلسه هفتگی کمیته راهبری و بهبود فرایندهای طرح نسخه الکترونیک که با حضور معاونین و کارشناسان بخش‌های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل مشکلات و نارسایی هایی بیان شده از سوی بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد و برطرف نمودن مشکل باید با سرعت و جدیت دنبال ‌شود.

وی افزود: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط  را برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده نماییم و با ارتباط مداوم در زمان کوتاهی پاسخگوی پرسش ها و مشکلات باشیم تا هیچ فردی در فرایند درمان خود سرگردان نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: داشتن اطلاعات دقیق از مخاطبین و مشکلات آنان برای موفقیت ضروری است، نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و نیز همکاران بخش های مختلف باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود.

سهرابی افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی نیز به منظور پاسخگویی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجماعی توسعه و ارتقاء  یافته است و امکان اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق ۱۴۲۰ فراهم شده است. هم اکنون مخاطبین سازمان می توانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود مطلع شوند.

در این جلسه معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی به ارائه گزارشی از اجرای طرح نسخه الکترونیک و توقف صدور دفترچه های درمانی پرداخت و کارشناسان حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر: 10603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =