تزریق واکسن کرونا در مراکز نگهداری سالمندان البرز از فردا آغاز می‌شود

البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تزریق واکسن کرونا از فردا در مراکز سالمندان آغاز و بعد از آن به ترتیب اولویت به مددجویان سایر مراکز نیز تزریق می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، الله حیدری  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲۰۰ مددجو در مراکز شبانه روزی سالمندان، اعصاب و روان و جسمی حرکتی تحت نظارت بهزیستی استان نگهداری می‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳ مرکز خصوصی تحت پوشش بهزیستی در البرز فعال است.

وی با بیان اینکه این مراکز به فراخور خدماتی که به مددجویان ارائه می‌دهند مبالغی دریافت می‌کنند، افزود: البته از این ۳۲۰۰ نفر، حدود ۷۲۰ مددجو فاقد سرپرست موثر و یا مجهول الهویه  هستند که بهزیستی تمام هزینه نگهداری آنها را به مراکز پرداخت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: مددجویان در این مراکز از خدماتی مثل فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، توانبخشی، خدمات پزشکی، مشاوره و ... برخوردار هستند.

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز خصوص تحت پوشش بهزیستی افزود: خوشبختانه امسال واکسن آنفلوآنزا به همه این مددجویان تزریق شده و در خصوص واکسن کرونا هم باید گفت تزریق این واکسن از فردا در مراکز سالمندان آغاز و بعد از آن به ترتیب اولویت به مددجویان سایر مراکز نیز تزریق می‌شود.

حیدری گفت: بهزیستی به خانواده تمامی مددجویان تحت پوششی که در مراکز عنوان شده نگهداری می‌شوند ماهانه کمک هزینه‌ای پرداخت می‌کند که با توجه به نوعیت خدماتی که مرکز به آنها ارائه می‌دهد متفاوت است.

کد خبر: 10589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =