بازنشستگان گنجینه های ارزشمند سازمان تامین اجتماعی هستند

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر بازنشستگان را گنجینه های ارزشمند سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: کارکنانی که سالیان متمادی در پست های مختلف برای سازمان منشاء خیر و برکت بوده اند، هرگز فراموش نخواهند شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید جواد رکاب پور در دیدار با اعضای کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی بازنشستگان را گنجینه های ارزشمند سازمان برشمرد و گفت: کارکنانی که سالیان متمادی در پست های مختلف برای سازمان منشاء خیر و برکت بوده اند هرگز فراموش نخواهند شد و قطعا استفاده از تجربه های گرانقدر این عزیزان تاثیر بسیار زیادی در پیشبرد امور خواهد داشت.

دکتر رکاب پور گفت: هر ساله که تعدادی از همکاران به خیل بازنشستگی نائل می شوند در واقع مجموعه از ظرفیت تجربه و اندیشه عده ای از همکاران محروم می شود و وظیفه ماست با مدیریت هوشمند و دقیق نگذاریم بیهوده این سرمایه های ذی قیمت زایل شود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با استقبال از حمایت کانون قول همکاری در بخش های مختلف مانند معاینات دوره ای همکاران، اختصاص جایگاه در خور شان همکاران کانون و برگزاری کلاس های آموزشی را دادند.

در این دیدار ریس کانون بازنشسته استان بوشهر با اشاره به توانمندی های کارکنان بازنشسته گفت: در کانون ما از پشتیبانی همکارانی که همگی در قسمت های مختلف دارای تجربه هستند و بعنوان نیروهای پشتیبان و مشاور می توانند در اتاق های فکر درمان و بیمه ای کمک بزرگی به پیشبرد اهداف سازمان نمایند، بهره می بریم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات کانون گفت: اهم مشکلات ما شامل نبودن جایگاه در خور و شان کانون، معاینات دوره ای درمانی اعضاء، کلاس های آموزشی و... است.

کد خبر: 10539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =