پروژه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی اقدامی ملی است

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: پروژه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی یک اقدام ملی مورد تایید وزارت بهداشت و در راستای اجرای قانون برنامه ششم توسعه است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسیدمجتبی اکرم در جلسه هماهنگی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اظهار داشت: اجرای مناسب طرح نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی نیازمند همکاری شایسته مراکز درمانی و تشخیصی است.

وی با اعلام اینکه روزانه بیش از ۲۰۰۰ نسخه الکترونیک در استان تولید می شود، گفت: اجرای مناسب چنین طرح گسترده ای در حجم بالای گیرندگان خدمات با چالشها و مشکلات خاص خود همراه بوده و علیرغم اطلاع رسانی و هماهنگی های قبلی انجام شده نیازمند همکاری شایسته مراکز درمانی و تشخیصی است.

وی با اشاره به توقف چاپ دفاتر درمانی تامین اجتماعی گفت: دفاتر درمانی در اختیار بیمه شدگان تا آخرین برگ و به شرط برخورداری از پوشش بیمه ای قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی اقدام بسیار مهمی به جهت قطع زنجیره انتقال کروناست، افزود: بیمه شدگان نگرانی از بابت نداشتن دفترچه بیمه نداشته باشند چرا که با برنامه ریزیهای انجام شده در صورت عدم وجود شرایط نسخه نویسی بصورت الکترونیک، سرنسخه مطب یا مرکز درمانی نیز معتبر بوده و بعنوان برگ دفترچه بیمه محسوب می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با قدردانی از مراکزی که در اجرای این پروژه همکاری خوبی داشته اند، اظهار داشت: کارشناسان مدیریت درمان استان کاملا آماده همکاری و ارائه خدمات مشاوره ای به مراکز درمانی و تشخیصی بوده و در صورت نیاز با مراجعه حضوری به این مراکز نسبت به تشریح نحوه نسخه نویسی الکترونیک اقدام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری درمانگران محترم و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و تشخیصی هرچه سریعتر مشکلات موجود در مسیر اجرای طرح رفع شود.

کد خبر: 10344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =