تجلیل از همکاران بازنشسته و خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی کردستان

طی مراسمی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی کردستان، معاونین و روسای شعب یک و دو شهرستان سنندج و جمعی از همکاران استان، از همکاران بازنشسته و خانواده شهدا و ایثارگران استان تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان کردستان از شهداء و ایثارگران به عنوان اسطوره های ملت ایران یاد کرد و افزود : استحکام و سربلندی انقلاب اسلامی تنها با رشادت و دلاوریهای شهداء و ایثارگران به وجود آمده است و اگر امروز می بینیم در انقلاب اسلامی ایران خدمات قابل توجهی به مردم ارایه شده و دولت و نظام مقدس ما با استواری تمام در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده همه اینها مدیون ایستادگی و رشادت شهداء است.

سید صلاح قریشی بر تداوم راه شهداء تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه ای سنگین برای ادامه دادن راه حق شهداء بر دوش ملت ایران سنگینی می کند که با توفیق الهی باید طی شود.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم که با حضور در جمع خانواده این عزیزان عرض ادب و احترام خود و سایر مسئولان را ابلاغ کرده، و برای خانواده ایشان آرزوی سلامتی و توفیق الهی کرد.

قریشی در ادامه طی سخنانی ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات 30 سال خدمت صادقانه بازنشستگان، نیروی انسانی هر سازمانی را عامل اصلی پیشرفت در توسعه جامعه برشمرد و اظهار داشت: بازنشستگان شاه بیت نیروهای انسانی هستند که گرانبهاترین روزهای خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده اند.

وی بازنشستگان را سرمایه های گرانبهای جامعه دانست و با تاکید بر تکریم این قشر زحمتکش و پیشکسوتان پر از تجربه افزود:تجربه را با هیچ علمی نمی توان کسب کرد و امیدوارم تمهیداتی در سازمانها خصوصا سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شود که بتوانیم از تجربه سالها کار و تلاش این اساتید استفاده بهینه را ببریم.

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان، موفقیت های کسب شده در این سازمان و دیگر ادارات را مرهون زحمات و تلاش های بی دریغ بازنشستگان دانست و تصریح کرد بازنشستگی را نباید زمان دور ماندن از کار بدانیم بلکه باید با انتقال تجربیات آنان به جوانان از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

کد خبر: 10343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =