توقف چاپ دفترچه درمان و نسخ الکترونیک طرح ملی است

حمید ابراهیمی مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان با سرهنگ قورزایی مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار حمید ابراهیمی مدیرکل تامین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان به بیان اهداف و برنامه های کلان سازمان از جمله خدمات غیرحضوری سازمان طرح ۳۰۷۰ پرداخت و اعلام کرد: طرح ۳۰۷۰ تحولی عظیم در جهت توسعه دولت الکترونیک هست که در سازمان تامین اجتماعی در حال اجرا است.

وی از طرح توقف چاپ دفترچه درمان و نسخ الکترونیک به عنوان طرحهای ملی و مهم یاد کرد و گفت: با اجرای کامل این دو طرح شاهد تحولی شگرف در زمینه سلامت جامعه هدف خواهیم بود.

سرهنگ قورزایی با بیان این مطلب که طرح توقف چاپ دفترچه درمان در سازمان تامین اجتماعی یکی از طرحهای خوب و قابل تقدیر است، گفت : ابتدای این طرح شاهد مشکلات و چالشهای زیرساختی هستیم امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات مرتفع و مخاطبین سازمان از مزایای این طرح که همان حذف هزینه های چاپ، حذف هزینه های ایاب و ذهاب مخاطبین و اشکالات نسخه نویسی دستی است بهره مند شوند.

وی در ادامه این نشست به تشریح مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداخت و به حمایتهای سازمان بسیج کارگری به این قشر عزیز اشاره و آمادگی خود را با سازمان تامین اجتماعی در جهت رفع موانع تولید و کمک به قشر کارگری استان اعلام کرد.

کد خبر: 10026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =